Powerwalking.....


Svettig..??
Yes sir


Vem hade trott att jag skulle ner till Wurmtal nu på
morgonen ?? Näe, just det INGEN !!
Inte ens jag själv trodde det när jag slog upp ögonen
och kände efter om jag levde.....hihihi.....
För det var faktiskt mycket muskler som talade om
att de finns i min kropp i morse, men efter lite yoghurt,
kaffe och morgonTV så insåg jag att jag visst skulle
orka ut i det vackra vädret.
Sagt och gjort.......

Nu är jag stolt minsann....
har nu gjort min runda i väldigt snabbt tempo,
hann ändå njuta av fågelsången och solen
så nu känner jag mig pigg till humöret, svettig och
härligt trött i kroppen.

Nu ska jag bara orka in i duschen också så kanske
jag möjligtvis kan dofta lite gott dessutom.

Antar att ni har vackert väder också....
....jag har ju hängt med på väderleksrapporten.
Vad ska du göra  idag ???

Tack alla som kommenterade förra inlägget,
det är roligt för mig att höra vad som händer i era stugor också.


Kram / Druvan








Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Pia var rädd om dej du skall hålla minst 50 år till.

KOM IHÅG VAD DIN SVÄRMOR SÄGER. Tusen kramisar.



Oma in der Stadt


2009-04-24 @ 12:11:13


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0