Put a smile on your face today.....


Kommer ni ihåg mitt tidigare inlägg om att jag ville
ha foton skickade till mig..??

Vissa av er tog saken i egna händer..(hmmm..ja eller fötter  )
och skickade mig lite foton....tacksamt naturligtvis....
det har ju resulterat ännu en gång i ett nytt födelsedagskort...
.....yiiippiieeeeee.....
( p.s.min önskan om fler foton finns kvar...snälla snälla !! d.s)




Även du min vän har nu lyckats nå en högre ålder.....vem kunde tro det ???
Men jag måste säga att du bär upp den med stil som den skönhet du är
.....kolla här bara.....Fniss !!




  JÄTTESTORT GRATTIS MARI 
på din 40 års dag !!!!!

Hoppas din dag blir så där bra som du har önskat dig !!
Glöm inte att en skål från champagnen är från mig....
Skål och GRATTIS !





önskar Pia Tobbe & Cattis





Kommentarer
Postat av: Mari

Hej och tack! Ja lite yungt är det idag. Igår hade jag precis kommit hem från ett barn kalas och skulle börja packa inför dagens avfärd, när det ringer på dörren. In stormar tre vänninor plus chaufför. De ser till att jag snabbt får på mig andra kläder och därefter bär det av till stan.Väl i stan äter vi en god middag dricker gott vin och pratar en massa strunt. En riktig trevlig och rolig kväll.


2009-04-02 @ 08:03:53

Postat av: Marianne

Grattis Mari


2009-04-02 @ 08:12:10

Postat av: Cattis

GRATTIS mössan!!! :) :) maanga pussar o kramar!


2009-04-02 @ 18:07:58

Postat av: Cattis

40... det betyder att mamma är ännu äldre... oj vad tiden gaar fort :D


2009-04-02 @ 18:09:03

Postat av: Linda

Grattiskramar på din stora Mari, önskar Linda.


2009-04-02 @ 21:18:01

Postat av: Anonym

Stora dag skulle det stå.......


2009-04-02 @ 21:18:57


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0