2:a Advent



Nu klingar sång i natten

då är lucia här

det ljuder ut i rummet

som sång från änglars kör.






God morgon allihopa !

Jahaaa då var det redan den 2:a advent....
...tiden tickar fram i sin vanliga takt även om man
kan tycka att det går snabbare än man tänkt sig ibland.
Som nu inför julen då går tiden så himla fort tycker jag.

Najaa, för att komma till det här med advent.... 
...det här året tänkte jag förgylla advent med "nya"
adventsverser, har inte hört dessa förut, men googlade
fram dem och upptäckte idag då att den här versen skulle
kanske passa bättre nästa söndag egentligen, men men
jag följer väl turordningen som är.

Idag / imorse har det varit riktigt söndagsmys hemma hos oss.
UNDERBART !!!!
Jag har varit i morgonrocken ända till klockan 12.00 och det
hör inte till vanligheterna kan jag säga.
Ingen stress finns i min kropp just nu och det hör inte heller till
det vanliga....det är bara att fortsätta njuta.

När jag har fixat till lite bilder så kommer jag att lägga upp
ett par idag till er, men det får bli senare....ingen stress som
jag nyss sa...hehehe...

Ha en trevlig advent allihopa !!





Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Vill även tacka er gulliga läsare för att ni är inne här på bloggen fast att det inte alltid är någon aktivitet från min sida....jaaa jag ser er faktiskt även fast att ni inte skriver något...hehehe...

Tjing på er !!


2009-12-06 @ 12:54:26


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0