3:e Advent





Nu strålar det på bordet

av tre små tända ljus

Och dofterna från köket

bjuder julen till vårt hus.




Jaaa, jag kan ju säga att det har doftat köttbullar
hemma hos oss sen i fredags, på tal om dofter
från köket alltså.
Nog är det kalas gott med hemmagjorda "köttisar" men fy
sjutton att steka dem och stå ut med köttbulle oset.
Fast det är ju värt det på något vis när man får cred för
vad man gör...och jag lovar det fick jag av alla som åt dem....
....tuuur för dem....hehehe....
Undrar lite smått om det blev några över till julafton ???
Förresten jag gjorde "Jessicas grymma köttbullar"
och de var faktiskt så grymma som de utlovades att vara.

Vad ska ni göra idag ???

 




Kommentarer
Postat av: Marianne

Kanske jag ska testa dom också. Jag såg inte programmet men jag läser Pernillas blogg med nöje och där är Jessicas köttbullar berömda.



Ett tips från mig när man gör många köttbullar är att steka dom i ugnen på en plåt.


2009-12-13 @ 09:24:53


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0