Erik e´grym....jaaa eller hur ??





Ville bara säga det !!!





Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja han är en världsstjärna. Men jag hade hoppats att Tove skulle följt honom till final. Skulle nu inte förvåna om det är Calle som blir årets Idol för att folk glömmer bort att rösta på Erik för dom är så säkra på att alla andra gör det. Så tror jag att det var igårkväll, därför Erik och Tove fick stå mot varandra.


2009-12-05 @ 10:10:15

Postat av: Oma

Jag vill bara gratulera Torbjörn på sin namnsdag

mina pojkar heter ju Sven alla enkelt eller hur?



Kram till er alla från Maj-Britt

2009-12-05 @ 15:25:49


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0