Första julkortet


Igår hände det något som i princip nästan aldrig har hänt förut.
Jag hinner att få vårat första julkort innan jag ens har blivit
klar med våra julkort och fått dem ivägskickade.
Jäpp....det är ngt fel med Druvan i år....ett stort fel....
men inte tillräckligt stort så att julkorten brinner inne....näeeee
va´lugn det kommer något i era lådor snart, ett råd till er bara...ha inga
höga förväntningar på kortet.....jag har INTE öppnat mitt pysselskåp i år.
Men det är väl tanken som räknas, eller hur, jag fösökte i allafall ?  


Det här kortet var ett värmande julkort från min mamma o pappa.
Jag tror mamma hade letat och letat tills hon hittade det största kortet,
det är så stort som ett A4 ark, då fattar ni.
Dessutom är det försedd med precis dessa tomtar som jag bara
ÄLSKAR på framsidan.
Jag har även köpt mig en alldeles egen liten hustomte i år 
som ser så´n ut.
Det fanns förstås en tanke bakom varför kortet var så stort,
för inuti låg det nämligen en almanacka för nästa år, toppen !!!

 



Visst är julkortet fint ?

Tack så jättemycket, mamma o pappa !


Här kommer även min alldeles egna lilla hustomte.....



Ha en mysig fredagskväll !!




Kommentarer
Postat av: Marianne

Nu är det snöstorm här


2009-12-12 @ 18:00:10

Postat av: Marianne

...och nu töar det.


2009-12-12 @ 20:51:19


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0