God fortsättning på julen...



Druvan....det vill säga JAG vill bara kika in här och
önska Er Alla en riktigt god fortsättning på julen   




Jag njuter av att det inte finns stress någonstans
i min kropp för tillfället, en lugn och fin Druva alltså.
Skulle önska att det vore så alltid.....
Jag tar som sagt vara på lugnet nu och fixar med nya inlägg
när lusten faller på.

Hoppas att ni hade en fin och trevlig julafton igår.
Det hade vi i det tyska landet och jag lovar att jag ska
lägga upp lite bilder senare.


Puss & Kram till er alla   
från er alldeles egna "lilla" Druva

 




Kommentarer
Postat av: Marianne F

God fortsättning på julen från Melker o mig med. Vi bara slappar.


2009-12-25 @ 15:01:46

Postat av: Ritva

God fortsättning från Å-berga.Vi skottar och spelar spel. Barnen har också upptäckt hur goda praliner kan vara.Familjen har fått tillökning. " Bollen" är en liten dvärghamster som är så SÖT.


2009-12-26 @ 11:41:36


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0