Julmusik


Jag håller som på bäst att slå in lite julklappar



och för att få lite julstämning omkring mig under
tiden så låter jag julmusik spela ur högtalarna
på datorn, låter webben göra jobbet.
Enkelt och bekvämt, vá ???

Tänkte då passa på att dela med mig av ett tips
till er alla som jag fångade upp häromdagen.



Gå in på....

www.julradio.se

....så kan ni njuta av julmusik dygnet runt fram till jul.
Ibland är det även live-sändning och det kanske är lite tradigt
att lyssna på, men ofta spelas det julmusik hela tiden utan störande prat.
Pröva själv så får du se.


Måste jula vidare.....
Tjing på er !




Kommentarer
Postat av: Mari

Druvan, hur var det med den där julkryddblandningen du gjorde förra året? Vet du vilken jag menar? Var den bra? kommer du ihåg vad du hade i?


2009-12-09 @ 14:37:47

Postat av: mari

ok hittat den!

Men blev det bra?


2009-12-09 @ 14:42:09

Postat av: Vindruvan

Menar du kryddblandningen med nejlika apelsinen ??

Jaaa, den blev bra, luktar gott så länge man öser med kryddblandningen på apelsinen, då sprids doften på nytt kan man säga.

Roligt att du kom ihåg mitt pyssel sen förra julen Låter som att du är lite inspirerad och det gör mig glad =)

Har du själv någon julig idé att dela med oss andra så skriv bara...hehehe...

Kramis


2009-12-09 @ 14:51:13

Postat av: Mari

Japp, det var den jag menade.

Tänkte att det är ett pyssel som Embla kan vara med i.

Kolla din mail.


2009-12-09 @ 15:03:14

Postat av: Mari

Öppna en julmust och filosofera lite?


2009-12-09 @ 15:04:40

Postat av: Tobbe

Vad spaennande,

aer det mina julklappar du slaar in ?

Hepp


2009-12-09 @ 17:39:21

Postat av: Vindruvan

...hmmm....hemligt ;-)


2009-12-09 @ 17:58:53

Postat av: Mari

Jag vet vad du kommer att få Tobbe!

haha, nyfiken! :)


2009-12-09 @ 21:16:07

Postat av: Anonym

Embla önskar sig en bomma (blomma) utav Tonten (tomten). Den önskan skall inte bli svår att uppfylla. Undra om hon önskar sig enbart en blomma nästa år?


2009-12-09 @ 21:18:33


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0