Mycket att göra innan jul....


Ni är bra sööööta.....
Det har trillat ner så jättefina julkort i vår postlåda
att jag blir alldeles rörd....TACK snälla ni !!

Jag vill gärna kunna visa er, men min tid finns inte
just nu, har mycket att fixa innan det är julafton...
...kanske kanske att jag får tid och lust endera dagen,
men jag lovar inget.
Vill bara kika in här lite snabbt och TACKA er alla !!





Måste ila.....
Har som sagt en del att stå i.

Vi ska bland annat på julmarknad i Köln idag.

Tjing på er !




Kommentarer
Postat av: Linda

Nu börjar snöovädret som de har varnat för!!! Det räcker med snö nu tycker jag. Vi har verkligen ett jättefint vinterlandskap. Vita träd i flera dar, det måste va hundra år sedan sist. Ett rönnbärsträd med säkert 2 cm snö på var helt underbart att titta på idag, imorron ska jag ta med kameran, om ovädret har slutat förstås. Barnen har det jättekul med snön. Ta hand om er. Kramelikram.


2009-12-22 @ 21:53:19

Postat av: Bir

Ja, här är det jättevackert! Snö, snö, snö.

Hoppas alla i bloggfamiljen har det bra och att tomten hittar fram så småningom.


2009-12-22 @ 22:48:21

Postat av: Linda

Det är ju snö ända upp till femte våningen ju!!! Nästan i alla fall........


2009-12-23 @ 10:32:21

Postat av: Vindruvan

Jamen då måste ni faktiskt dela med er, för vi har bara liiiiiiite snö hos oss. Annars är det mesta under kontroll.


2009-12-23 @ 12:53:19


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0