Pepparkaksbak o skinka dan före dan....


Cattis har haft fullt upp ända fram till dan före dan.
Hon gick i skolan även den 23 december, vilket innebar
att det skulle ha blivit oerhört svårt för oss att hinna åka
till Sverige det här året och fira jul.

Naja.....
...tid att baka pepparkakor det har inte funnits förrän dan
före dan helt enkelt.
Så här sitter hon och njuter med kaveln i högsta hugg.
Jul utan pepparkaksbak det finns inte, eller hur ?
 


Medans Cattis fixade med sina pepparkakor, STORA som små
så gjorde jag lite deko till granen.
Kolla här.



♪ Granen står så grön och grann i stugan... ♪



Tobbe såg till att skinkan griljerades och risgrynsgröten kokades.
Smakade kalasgott....jag lovar =)



Inte bara inomhus som granen står grön och grann,
vi satsade på en MEGASTOR gran utanför dörren i år oxå....hihihi...
Kolla bara....



åh så sööööööt liten gran....
...det var den minsta vi hittade.


This year we were.......




Kommentarer
Postat av: Cattis

här händer det naat paa bloggen :) medans jag haaller paa och leker med min julklapp...en ny mobil!!! =D maaste säga att det faktiskt var ganska avstressande att fira jul hemma en gaang.... fast mera gaanger vill vi inte göra det...jag hörde att det finns SNÖ i sverige och vi missade det??! Vi är ALLTID i sverige över jul och nästan ALDRIG har vi snö paa julafton.... nehej nästa gaang maaste vi faktiskt fira i sverige igen tycker jag! =) kramisar till er alla:)


2009-12-26 @ 20:54:10

Postat av: Marianne F

Precis hemkommen från Christer och Agneta. Vad fint och juligt dert var i deras hus. Och så mycket snö. Emelie och jag tog en tur med vovvarna förbi Forsgrenska barnens barndomshem. Nostalgi, nostalgi.


2009-12-26 @ 22:12:52


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0