Pernillas jul


Jag missade som vanligt Pernillas jul igår när det sändes
...kan ju faktiskt inte vara på 2 ställen samtidigt....
var på IKEA och köpte nya drickglas....behövdes lixom ;-)
Då är det ju kalas att webben finns.
Här kan ni också se avsnittet om ni råkade missa  det. 

http://tv4play.se/hem_och_fritid/pernillas_jul?videoId=1.1384511


Nu fick ni lite bra mat och baktips till jul, bra va´??





Fast jag skulle ju hellre uppskatta att få ta del av just ditt
bästa mat eller bakrecept nu till julen.
Skicka det gärna på min mail och jag lägger upp det här
på bloggen...om du tillåter det vill säga.
Har du lust ???
Väntar med spänning !!!





Kommentarer
Postat av: Oma

Va är det ingen som svarar på din blogg här kommer en riktigt god Lucia till er alla i Tyskland från Farmor mamma och svärmor Tusen kramisar



Oma in der Stadt

2009-12-11 @ 11:37:45


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0