Saffransmysteriet...


Tusen Tack Linda =)
Du har räddat vår jul !!
Våran julängel helt enkelt !!

Saffranet är nu på väg med posten.
Nu rör ni inte mitt paket så att det kommer
fram ordentligt, annars får ni med mig att göra !





Jaaa jag förstår fortfarande inte var mina saffranspåsar
är någonstans. Typiskt när jag var så förutseende och
låg steget före både inköp och sparande av pengar.
När jag köpte dem så kostade varje påse 14 kronor,
idag kostar de 31,90 kronor styck !!!!!!!
Haja skillnaden !!!
Tror ni inte att jag är sur kanske ??
Meeen det är inget att göra åt spilld mjölk,
som det så vackert heter bara att
torka upp och gå vidare.



Dagens ord:

Allt blir så mycket enklare när vi
accepterar att allt inte går att
förklara eller ens förstå.




Kommentarer
Postat av: Marianne

31.90 måste vara Norrköpingspris. Här kostade dom exakt 40 kronor. Orsak: Skörden har slagit fel.


2009-12-01 @ 16:38:21

Postat av: Vindruvan

Jaa i Norrköping verkar det vara "billigt" för Mari berättade också att det kostar 40 kronor i Göteborg.


2009-12-01 @ 16:52:41

Postat av: Linda

Då valde du rätt "dräng" Druvan.


2009-12-01 @ 17:05:52

Postat av: Vindruvan

Jaaa det verkar som om jag var riktigt smart vad dräng valet beträffar i allafall, MEN jag kan inte påstå att jag är smart nog att förstå vart jag har gjort av mitt försvunna saffran, jsg kommer att grubbla ihjäl mig...


2009-12-01 @ 17:16:41


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0