Fredagstest


Vill bara kolla upp er lite där ute i stugorna.........

Själv har jag INGA problem att läsa,
visst har jag druckit porlande, MEN endast
bubbelvatten, så roligt har jag det en fredagskväll
som den här  

Är lite ensamt för tillfället.........
Cattis har stuckit in till Tijuana för att jobba och Tobbe är
bortrest....jaaaa, gud vet var.....får ju inte säga nå´t.....
är ju en hemlis lixsom, tills han själv har lust att berätta.

Hur klarar du syntestet ??????





Ha en trevlig fredagskväll vetja !!!

Tjing tjingalong / Druvan





Kommentarer
Postat av: Ritva

Blir det Melodifestivalen imorgon? Saknade druvans (och andras)kommentar förra veckan. Jag tyckte att Emelies låt var MYCKET bra. Det blir godis kanske imorgon igen för att höja stämningen. Men först ska jag gå på gympa klockan 16.


2009-02-13 @ 20:53:52

Postat av: Vindruvan

Jäpp, det blir melodifestival för min del i allafall, jag få lov att stå ut med Petra Mede som programledare....gillade henne inte något vidare då jag tyckte att hon var så skrikig och häschig, mitt lilla huvud tålde inte det riktigt. Nu gnäller jag vidare med att startfältet var inte heller det starkaste, var glad att Alcazar gick vidare men mer var det inte...sorry!!!

Hoppas det blir bättre underhållning i morr´n.



Kramis


2009-02-13 @ 21:48:06


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0