Tummen upp....


Var ju bara tvungen att publicera den här statistiken som jag nyss fick på min
mail från Ritva. Hon kan ju allt som har med kroppen att göra, kolla här bara......
Tack för ett gott skratt....... ;-)





Statistik om kroppen:

- det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen

- människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt

- längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3

- lårbenet är lika hård som cement

- kvinnans hjärta slår snabbare än mannens

- på varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier

- kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen

- vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står


Kvinnor har redan läst färdigt detta mail.

Männen tittar fortfarande på sin tumme. :-)






Ha en fortsatt trevlig lördagskväll !!


Tjing tjingalong / Druvan




Kommentarer
Postat av: Ritva

Vad roligt att du också blev glad :)


2009-02-28 @ 22:02:59

Postat av: Vindruvan

Jaaa jag gillar sån´t som retar smilbanden....har du flera skojiga saker att sända mig så vet du var jag finns....gäller er andra också förstås, är tacksam för all underhållning i min inskränkta lilla värld ;-)


2009-02-28 @ 22:07:03


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0