Hemma hos Joel i mellandagarna


I mellandagarna var vi hembjudna till min syster
och hennes familj på jättegod mat....mysigt mysigt !!!!
Du kan det där med matlagning du Faycal ;-)
Maten la sig som bomull i kistan...mmm...mums !!!
Det har du inte gjort för sista gången.


På tal om mysigt.......
Här sitter Tobbe alias "Bobbip" i Joels rum och har
roligt.....undrar vad de båda skrattar åt ??




Efter den goda maten lekte
Joel o Cattis med tågbanan......







.......medans Tobbe o Linda fixade med lite problem
som fanns i teknikens värld.
Det löste ni ju bra till slut !!




Busdags !!!!!!!
Det är ett vanligt inslag hemma hos familjen Joel
att de busar och klär ut sig i alla möjliga roliga kreationer.
Gissa vem som är upphovsman till de bustagen ??



.....hihihihi.....
Tur att inte ormarna är äkta.




......Japp....
Det är pappa Faycal som hittar på alla roliga bus.





Ska du cykla hem till moster Pia nu ????
Jag vill det !!!
Längtar redan jättemycket efter dig !!!

Har inte mer att berätta just nu, men..........
Förmodligen kommer det mera bilder när tiden tillåter.


  Druvan






Kommentarer
Postat av: Linda

Det blev ju bra bilder på Joel till slut, han är lite svårfångad & det går åt att knäppa många bilder för ett bra resultat. Det ser VERKLIGEN ut som att jag inte fattar någonting!!! Men Tobbe vräkte ut Pontus utan 3 månaders uppsägningstid, bra jobbat, TACK SÅ MYCKET. Nu kan jag surfa lite var stans & det funkar jättebra. Joel pratar så mycket om att Cattis bor i "Kyckland" & Gittan fick heta Cattis när vi var hos morbror Håkan på mat och fika i Lördags. Vi saknar tyskarna såååååå mycket. Kram i massor!!!


2009-01-08 @ 20:11:17

Postat av: Vindruvan

Enträgen vinner, eller hur ?

Jag tar väldigt mycket bilder, jag vet, men det är just så jag lyckas med bra bilder till slut.

Jag menar, hur lätt är det att få en glad bild på beställning på ett litet barn annars ?

Näe, man får kämpa lite när man är fotograf.



Kramis


2009-01-08 @ 21:29:07

Postat av: Bir

Jättebra bilder på Joel!!

Nu måste jag sova klockan ringer om 6 timmar god natt.


2009-01-08 @ 23:19:34


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0