Sista visningen


Här kommer  sista presentationen av julkorten.
Lyckas inte få med alla julkort för visning, men ni har fått
se fler i år än jag orkade visa förra året i allafall.
Lite sent, jag vet, men vad gör väl det ??
Kan ju inte låta bli att visa dem eftersom de är så jättefina.

Innan vi for till Sverige så stod den här lilla fina skyddsängeln
utanför dörren våran och önskade God Jul.
Gulligt va´ ????




Den här fina julgranen kom från mamma och pappa.
Tack så jättemycket !! Ni vet precis vad jag gillar.
Julgranen är ett måste i juletid.
Det märkte ni förstås, att jag gillar granen när den fick
vara med på mina egenhändigt tillverkade julkort i år.





Det här vackra julkortet kom från familjen Marek
här i Würselen. Det är ett riktigt handarbete.
Fint, eller hur ???
Klockorna är liksom utstansade i pappret.
TACK så hjärtligt, nu fick jag fler tips att samla på  !!!!





Sist, men inte minst !!!
Här kommer ett urgulligt julkort från Huddinge.
Pepparkaksgubben och julgumman.
Åh, vad fina ni är, gullungar !!!!!
(Hoppas att ni hade en skön och avkopplande semester
över jul och nyår, tänkte mycket på er)





TACK så jättemycket till er ALLA som har skickat julkort
både per post och elektroniskt !!!!

Nu kommer det vara tyst kring det här med julkort tills nästa
jul igen....hehehe.....om jag inte får för mig att starta min tillverkning
redan nu förstås. Det vore ju toppen.
Har faktiskt redan köpt lite materiel när jag var på Panduro i Sverige.....
så varför inte ????

Var bara det jag ville för nu.

Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Mari

Så många fina julkort och egentagna bilder du har lagt ut. Stannade till extra vid en bild, var sedan tvungen att gå tillbaka och titta en extra gång. Ok, ungdomlig skönhet är alltid trevligt att vila ögonen på men i denna bild är det en så skön känsla som förmedlas. "Chathrine myser framför öppna spisen"


2009-01-11 @ 20:40:12

Postat av: Mari

God fortsättning på det nya året!!


2009-01-11 @ 20:45:45

Postat av: Vindruvan

....mmm.....

Kanske borde titta in här lite oftare så "missar" du inget, skrotis där....hihihi....

Love you !!!


2009-01-12 @ 13:43:07


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0