Snabb snabbare snabbast......


Nuförtiden e´ Tobbe på hugget minsann....
....det är han som tjatar att få bege sig ut i spåret.
Förra helgen han va´ hemma så var vi ute i spåret redan
klockan 7.00 på lördagsmorgonen och det var segt för mig
kan jag lova eftersom jag redan hade varit ute 4 ggr under veckan
som varit, men jag lyckades ta mig runt iallafall.
Tobbe däremot var piggheten själv. Duktigt !!



Igår var det ju lördag igen och Tobbe ville förstås röra på fläsket
så det var juh bara att kasta på sig joggingkläderna.......
....men den här gången var min kropp mera utvilad så det var ju nära
att jag började jogga redan uppe i vårat bostadsområde så pigg var jag,
men jag insåg naturligtvis att jag borde vänta med joggningen tills
jag var framme i spåret.




Det var en mycket glad och lätt förvånad Druva som kom i mål.
Tobbe klockade nämligen vårat joggande.
Han tog sig runt på 30 minuter blankt och jag, hör och häpna,
landade på 33.43 minuter.
Jamen det är ju hur bra som helst ur mitt perspektiv.
Min sist bästa mätta tid var på 36 minuter så det är ju en klar förbättring.
Tjoooohoooooo..........




Idag tar vi det bara lugnt.
Hoppas även att ni har skön och avkopplande söndag !!


P.S. Pratade med Cattis igår kväll och allt var bara bra.
Innan frukosten testade de pepparsprayen på hotellrummet
.....ähum.......
kanske inte var så bra idé, eller? D.S


Kram / Druvan





Kommentarer
Postat av: marcel =)

cattos och julia testade peppersprayen pâ hotelrummet?verkligen?korkâd, mycket korkâd...:D

jag sade hun: testade peppersprayen aldrig pâ stängt rummet!!!

eyeyey min sötnos...


2009-07-12 @ 12:25:16

Postat av: marcel =)

ps: 5,5km pâ 33,43!!?? jätte mycket bra pia!!

grattis ;)


2009-07-12 @ 12:26:25

Postat av: Vindruvan

...hehehe...jaaa visst var de mycket korkade ;-)

De testade sprayen ut genom fönstret, men naturligtvis kom det tillbaka in en del in i rummet. Lite hostattacker och röda ögon blev resultatet av testet...hehehe....

Därefter hade de bråttom ut och gick ner till frukosten. När de kom tillbaka till rummet var sprayen borta som tur är.



Du är jätteduktig p♪4 svenska, Marcel, RESPEKT !!!



Kram Druvan




2009-07-12 @ 12:31:50

Postat av: Bir

Det va värst vad långt hår du har fått Pia, tror inte jag har sett det uppsatt förut.

Marcel du är verkligen bra på svenska.


2009-07-12 @ 17:01:29

Postat av: Marianne

Ja jag måste också berömma Marcel. Det är verkligen imponerande. Du är ett geni Marcel. Vill du bli vän med mig på Facebook?

Ska bli kul att träffa dig.


2009-07-12 @ 18:25:56

Postat av: Tobbe

Det är klart att hon springer snabbt.

En saadan snygging maaste ju vara snabb i spaaret saa inte alla fula gubbar kn faanga henne.

(Det är därför jag maaste träna saa jag kan springa ifatt henne:-))

Hepp


2009-07-12 @ 19:17:30

Postat av: Marianne

Roliga lillebror!

Glömde säga till Druvan att magen var himla platt.


2009-07-12 @ 19:59:25


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0