Det måste firas =)



Det finns, som jag tidigare nämnt, mycket att fira idag
och alla andra dagar om året också för den delen.

Men idag är en dag som är ganska betydelsefull för flera av oss
av lite olika anledningar, kan jag tänka mig.
Den är bland annat mycket speciell för Martin som idag blir inget mindre än







Om nu inte vuxenvärlden redan har startat för dig Martin
så gör den det en dag som den här i allafall.
Hoppas din födelsedag blir en härlig dag att minnas !!!
(Vi får lov att fira dig vid ett senare tillfälle)
Självklart har jag gjort ett födelsedagskort till dig också Martin,
det finns nu att hämta på mailen   !





önskar

Pia, Tobbe & Cattis





Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis Martin önskar Marianne o odjuret Melker


2009-06-09 @ 11:08:27


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0