♪ Jaaa må han leva ♪ .......


Vi firar och firar.....
Gör vi något annat än firar..??
Det är väl typ det jag hinner med när jag sitter vid datorn....
......känner smaken av smaskig tårta i gommen varje gång men
inser snart att jag bara drömmer....får ju skylla mig själv att jag
befinner mig på fel plats vid fel tidpunkt.
Kan ju trösta mig med att jag inte går upp i vikt pga tårt-ätande iallafall.

På tal om att vara felplacerad.....kolla stackars katten....



Katten oxå......

....och inte gick fotbollen rätt väg i matchen mot Danmark heller...
så jag misstänker att de svenska spelarna var felplacerade även de...
....jag såg visserligen inte matchen men jag vet att de torskade


Jaa ja, men nu var det varken mig, en felplacerad katt eller
det svenska landslaget i fotboll som jag hade tänkt uppmärksamma
i det här inlägget. Tänkte ju att vi kunde börja skära upp tårtan nu



och stämma in i.....

♪ Jaaa må han leva ♪.......

....för vi har ju en födelsedagsfirare som gärna vill höra
Hurra ropen skalla från oss alla som är här på bloggen.

Hurra Hurra Hurra Hurraaaaaaaaaa................
Hoppas du får en trevlig födelsedá............




 GRATTIS Jens !

önskar

Pia, Tobbe & Cattis





Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis, grattis min älsakde son.


2009-06-07 @ 11:14:52

Postat av: Farmor på stan

Grattis min dotterson Jens kommer och äter hos dej senare i dag. Tusen kramar från Mormor


URL: http:///
2009-06-07 @ 11:57:23

Postat av: Linda

GRATTIS Jens!!!

GRATTIS även till Robin som har namnsdag idag!!!

Linda med familj.


2009-06-07 @ 15:01:11

Postat av: Stephan

Grattis Jens



Önskar Stephan , Isak och Olle


2009-06-07 @ 20:18:05

Postat av: Bir

GRATTIS Jens!

Tack Linda, som tur var hade jag en chokladkaka i skafferiet.


2009-06-07 @ 20:59:26

Postat av: Jens

Hej hej,



Och jättetack för gratulationerna alla och det jättefina kortet du knåpat ihop Pia. Vi får ta och dyka lite mer i sommar när ni är i Sverige om vi hinner.



Kram kram

Jens


2009-06-07 @ 22:47:41


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0