"Juniflickan"


Det hinner inte gå många dagar emellan tills det är
dags att fira nästa födelsedags"barn".
Antar att jag inte är först på plan att gratulera dig, Gittan, eftersom du
säkert har haft skönsång vid sängkanten nu på morgonkvisten.
Meeeeen jag kan skryta med att jag e´ först på bloggen med att
uppmärksamma din dag i allafall.











Nu får du blåsa ut ljusen på tårtan, men du får nog ta i med
all kraft ända från tårna för annars kommer du att missa en del
ljus i vinddraget.......de har lixom blivit så måååååånga nuförtiden

Hoppas du får en trevlig födelsedag !!!


GRATTIS Gittan
önskar
Pia, Tobbe & Cattis





Kommentarer
Postat av: Ritva

Grattis från Åkersberga.


2009-06-04 @ 09:54:38

Postat av: Marianne

Grattis, grattis från oss på kajen. D.v.s. Marianne o Melker.


2009-06-04 @ 12:06:39

Postat av: Farmor på stan

Grattis Gittan och Tusen kramar från Oma in der Stadt


URL: http:///
2009-06-04 @ 12:25:42

Postat av: Bir

TACK för alla grattishälsningar!! Vad tidigt du var uppe Pia. Nästan först. Jag behöver inte ta i när jag blåser ut ljusen, om jag ställer tårtan ute blåser ljusen ut sig själva i dag.


2009-06-04 @ 12:56:48

Postat av: Linda

GRATTIS ännu en gång Gittan & tack för gott fika. P.s. Gittan hade inga ljus i sin glasstårta, undrar vad det berodde på? D.s. Kramelikram.


2009-06-04 @ 21:12:27


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0