Luta dig tillbaka och njuuut.....


Behöver du ha lite positiv feeling..?!
......det gör iallafall jag......
så jag kommer luta mig tillbaka, minnas mina konserter
med Bruce och bara njuta.
Dessa videos kommer dock inte från de konserter som jag varit på,
men däremot bilderna på Bruce de är från den senaste konserten som
Tobbe & jag var på.


(Favorit i repris)
LTU Arenan Düsseldorf




Landgraaf 30 maj 2009
(ca 2 mil från Aachen)




Bruce i Sverige på Ullevi 2008







Lite smått nostalgisk........
Hade ju så gärna velat hoppa på galenskaperna en gång till
och uppleva den mannen live för han e´sååå speciell !!!

P.S. Ni behöver inte klaga på hur det låter.....jag är heller inte tondöv,
det är ju därför du ska ta ditt pick och pack och gå på hans
konserter, det är det som är häääääftigt !!!!
Tack för ordet !! D.S.


Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Nu börjar det likna något. Eller hur?


2009-06-02 @ 18:06:38

Postat av: Vindruvan

Mmmmm....längtan har satts in med full kraft !!!


2009-06-02 @ 18:42:31


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0