Raska fötter....




Har nyss kommit tillbaka från min walking-runda.
Jaaaa nu imorse var det rask promenad som gällde,
försökte dock att jogga, men kroppen sa ifrån så jag
fick nöja mig med att promenera helt enkelt.
Det var ju skönt det också.
Mina "raska fötter" tog mig runt på 49 minuter, sen med
10 minuters tillägg i vardera riktning när jag skulle dit och hem.
Glad över att jag tog mig runt.
Jag tycker nog att jag gjort min motion idag.



Dagens väder är inte alls så ljuvligt varmt som det har varit
de tidigare dagarna, riktigt friskt och faktiskt kyligt i luften.
Nästan så att det var minusgrader när jag hade kommit ner i
svackan i Wurmtal......hehehe.....jaaaa jag överdriver lite förstås,
men det var faktiskt KALLT !!!

Nu väntar en uppfräschande dusch på mig.....





Dagens ord:


För att kunna bygga och behålla
en god självkänsla måste vi ta
ansvar för hur vi lever våra liv.

Det är alltså ingen annan som ka ta ansvar
för ditt eget liv
utan det ansvaret ligger endast i dina egna händer !






Med dessa ord avslutar jag detta inlägg och önskar er alla
en underbart trevlig dag.


Kramis / Druvan







Kommentarer
Postat av: Marianne

Ni som gillar Bruce vet ju hur Stockholm brukar sjuda före konsert. jag har varit ute ocg rastt "odjuret" precis i regn och blåst och kyla men blev alldeles varm ändå. För vet ni varför? Plötsligt började hela luften vibrera av...ja just det...Dancing in the dark. Varifrån det kom vet jag inte mer än att det kom med vinden från någonstans på andra sidan kanalen.


2009-06-04 @ 13:36:04

Postat av: Vindruvan

ååååhhhhh.....det låter ju alldeles underbart =)

Vad väntar du på Marianne ???

Simma över kanalen och bege dig bort till Stadion för det är ju däääääär DET händer. Ja jag skulle ju inte tveka en enda sekund, jag skulle ha stått där för länge länge länge sedan om jag hade kunnat.


2009-06-04 @ 15:37:42

Postat av: Marianne

Ja snart ska jag till de trakterna. Ska nämligen alldeles strax åka på kurs vid Radiohuset. Kan inte bestämma mig för om jag ska ta bilen för att få köra förbi Stadion. Risken är ju att det inte finns några parkeringar.


2009-06-04 @ 16:38:53


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0