Rört på fläsket.....


Har precis kommit hem från en underbar joggingtur
i Würselens vackra och somriga Wurmtal =)






I lördags knäckte jag mitt personliga rekord,
då tog jag rundan på 36 minuter,
idag visste jag redan när jag startade att jag är
bara tacksam och glad om jag kommer runt.
Och det gjorde jag minsann.....hehehe....
på bättre tid än jag faktiskt hade trott från början....
.....när jag väl hade blivit varm så kom jag runt på 38 minuter.
Jaarå jag är nöjd !

Jag kämpar med mig själv och hoppas att det ger
resultat en dag. Men den dagen verkar sitta långt inne.

Vad har du gjort idag ??


Tjing tjingalong / Druvan










Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0