1-åring


Här kommer det jag hade tänkt att förmedla egentligen när plötsligt
snön visade sig utanför mitt fönster.....
min vår är inte likt din vår, för min vår är väldigt svår att förstå sig på
....och så är det ju inte med din vår, eller hur..?!
(Snön var tillfällig, men då förstår ni att det inte är särskilt varmt här)


Jag kan ju först berätta att det lönade sig för mig att göra ett litet
upprop här på bloggen vad avsaknaden av foton från er beträffar.
STORT TACK för att ni har lyssnat och hjälpt mig !!!
(Det finns fortfarande möjlighet att sända mig foton förstås,
det tar jag tacksamt emot eftersom födelsedagarna duggar tätt
här på bloggen och jag behöver som sagt materiel att arbeta med)

Det började med att Mari inte vågade annat än att skicka lite bilder....
har nämligen terroriserat henne ett bra tag nu.....hehehe.....
Kan ju säga att jag fick svar på tal.......hmmm......rolig bild som
jag kommer att ha användning av, men det får ni vänta lite med
att se, tack gumman, du är för härlig   !!!


Dessa underbara bilder fick jag sen från Carro för några dagar sen
och då förvandlade jag dem till det här söta födelsedagskortet.

Ahaaaa.....säger ni......födelsedag igen !!!
Jaaaa visst och denna gång är det en liten 1-åring som firar
sin allra första födelsedag......


GRATTIS lilla Evelina !!!!!







   Hoppas din födelsedag blir jätterolig med många
mysiga paket att öppna och en mumsig god tårta
att smaska på.


Grattiskramarna kommer från
Pia, Tobbe & Cattis





Kommentarer
Postat av: Evelina



Tack så mycket!!Mamma tycker att du har gjort ett jättefintkort till mig. Jag har redan haft kalas här på förmiddagen. Mina kompisar Greta, Irma, Simon, Hannes och Nicholas har varit här och sjungit och busat hela förmiddagen.



Jag vaknade först av alla i morse klockan 6. När vi fått min morgontrötta storebror att vakna sjöng dom för mig. Jag fick fina paket, ett alldeles eget lok till tågbanan fick jag av Gustav, så jag slipper ta hans hela tiden.



Kram från Evelina


2009-03-25 @ 12:40:52

Postat av: Mari

En sån söt liten tös!

Många gratulationer på din första födelsedag.


2009-03-25 @ 14:02:42

Postat av: Marianne

Grattiskramar i mängder till allra sötaste lilla 1-åringen. Så lik din stoebror du har blivit.

Pok från Marianne o Melker


2009-03-25 @ 17:10:54

Postat av: Farmor på stan

Denna söta ettåring är min alldeles egen lilla barnbarnbarns Gratis lilla Evelina från gammelfarmor. Kramis i massor.



Oma in der Stadt


2009-03-25 @ 18:17:33

Postat av: Linda

ÅHHHH, va söt!!! Grattis Evelina på din första födelsedag!!!


2009-03-26 @ 20:12:50


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0