Födelsedagarna tar visst aldrig slut....


Ni tror väl ändå inte att födelsedagarna
har lugnat ner sig för den här månaden..?!

Nej då......
Juni månad har varit en aktiv månad för flera av oss....hehehe....
Det har gett ett visst resultat......
Sommar, semester, sol och avkoppling  =  KÄRLEK !!

Som sagt här har vi alltså en ny mars-katt som fyller år idag...mjau....
Hoppas du får en trevlig födelsedag syrran, trots sena möten på jobbet.
Du får lov att bli firad ordentligt till helgen istället ;-)














GRATTIS kramarna kommer från inga mindre än
Druvan, Tobbe & Cattis






Kommentarer
Postat av: Mari

Grattis Linda! Hoppas du får en fin födelsedag.


2009-03-18 @ 12:46:26

Postat av: Farmor på stan

Oma in der Stadt vill oxå ställa sig i kö för att grattulera Linda i dag.Ha det så bra tusen grattis kramar



Oma in der Stadt.




2009-03-18 @ 17:51:16

Postat av: Bir

GRATTIS LINDA!!


2009-03-18 @ 19:54:06

Postat av: Marianne

Grattis, grattis Linda önskar Marianne o Melker


2009-03-18 @ 21:56:26

Postat av: Cattis

graaaaaaaaaaaaaaaaaaattis :)


2009-03-18 @ 23:06:57

Postat av: Linda

Tack så mycket för alla gratulationer!!! Jag hade inte en lika mysig födelsedag som Cattis, tyvärr. Jag har gått o dragit med en förkylning med tillhörande hosta i snart 2 veckor. Eftersom vi visste att jag skulle på personalmöte på kvällen så fick jag god tårta av Faycal o Joel redan dagen innan, tack så mycket, det var mumsigt. Tillbaka till mötet då. Chefen hade information i ca.45 min innan vi skulle få arbeta lite i grupper. Under hela den tiden hostade jag något så fruktansvärt att jag fick en sån huvudvärk att jag trodde jag skulle explodera. Mina jobbarkompisar skickade hem mig & har varit hemma idag, så även imorgon. Har någon något bra tips mot hosta. Jag drack lite honungsvatten på kvällen när jag kom hem & det lindrade faktiskt lite. Kram på er.


2009-03-19 @ 15:33:38


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0