Min skatt...


I morse försäkrade jag mig om att Cattis kommer att ha en lång skoldag idag,
dvs. hon skulle dyka upp vid 17.00-tiden.
Braaaa, tänkte jag då kan jag fixa lite saker i lugn och ro under dagen.
Sådana ting som hennes öga inte får upptäcka förrän på måndag....hehehe....
Men vad händer....plötsligt står gulltrollet i dörröppningen och vill komma in.....
....alldeles för många timmar för tidigt !!!!
 

Ehhhhh.....varför kommer du nu, stönar jag fram ???
Du får definitivt inte beträda köket säger jag i samma andetag !!!

Snacka om att inte vara välkommen just då.....sorry.....!!!

Det betydde för mig att snabbt samla ihop tankarna och slutföra
det jag höll på med och dessutom trolla fram något ätbart till min skatt,
hon var ju hungrig liksom, tur att det fanns rester kvar från gårdagen.

Så nu står jag här och undrar när jag kan fortsätta med det jag höll
på med.....är ju lite svårt att lura en 18-åring som ni förstår 







Här får ni med er ett citat i ryggsäcken idag.....

Dagens citat:

"Bättre att göra det man tycker om, än att inte tycka om det man gör."




Ha en fortsatt bra dag alla ni därute.

Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Cattis

haha xD sryy att jag kom hem =))) men det var ju liiite roligt att störa dina planer en aning xD xD!!

ps: i morron ska jag vara hos aylin vid 4 tiden...laater det som en bra deal?


2009-03-12 @ 17:07:08

Postat av: Marianne

Du är så klok Druvan. Jag ska bära med mig ditt citat.


2009-03-13 @ 08:16:19

Postat av: Bir

Jättefin bild!


2009-03-14 @ 11:48:55


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0