Morgan Alling är med i varje program...


Det här inlägget är inget för känsliga läsare !!!

Jaaa, här sitter jag vid TV:n med datorn i knä´t och väntar på
att Lets Dance ska börja igen.....
Vad händer då..?!
Jooo...TV:n rullar fast att jag inte direkt tittar på den, men ibland
kan jag ju inte hjälpa än att jag lyfter blicken och slänger ett öga
på programmet som sänds.....ni vet det här tokprogrammet "HJÄLP".
Jag gillar inte den sortens humor direkt......gör du ???

I vilket fall som helst så upptäckte jag till min förvåning redan förra
veckan att Morgan Alling medverkar även här.
Tur att han inte dansar med DEN staken på Lets Dance kan jag ju
bara säga....herrejisses    !!

Scenen som mitt slängda öga hamnade på såg ungefär ut så här........
Morgan skulle träffa prick när han kissade.........
Jamen hallååå eller !!!!!!!
Kan ju bara sluta på ett sätt, eller hur ????





Det är helt klart att män INTE kan göra 2 saker samtidigt i allafall........
.....och dessutom var det helt klart att Morgan hade väldigt svårt att pricka rätt.


Oj oj oj..........
Jag kommer ju ha lite svårt att se Morgan Alling dansa vidare nu
efter att ha råkat sett en del av det här tokprogrammet.


Ha en fortsatt trevlig kväll !!

Tjing / Druvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0