"Scrapping" - It´s my life



Sitter här just nu och tänker på dig Melker sötnos 
......Och kunde inte låta bli att visa min kärlek till dig
genom att "scrappa" ihop en bild med dig på !
Voov voov.......Love you !!





Hoppas att du och din gulliga matte trivs bra
i eran nya lya.
Jag antar att det har varit mycket nytt att upptäcka för dig
på det nya stället.....nya lukter och kanske nya kompisar att
busa runt med...hihihi.....
När du får tid så kan du väl skriva och berätta.....jag e´ ju så nyfiken.


Jag har ju lite svårt att låta bli det här kreativa som ni säkert vet.
Digiscrapbooking har fångat mig totalt, visst är det roligt att
gestalta med hjälp av levande materiel, men det är minst lika
roligt att använda sina foton och bearbeta runt dem i något
fotoprogram på datorn.....jag e´fast !!!

Gillar du oxå Scrapbooking ??
Digiscrap eller för hand.....eller kanske båda till och med ??


Ha en skön fredag alla ni därute i cyberrymden!!

Kramis / Druvan




Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Nyheter nyheter Dennis och Caroline har haft besök i sitt hus i tisdagskväll. Carro hade åkt christers

på eftermiddag och Dennis var på styrelsemöte och kom hem vid 8 tiden.Gustav blev orolig att de hade tagit någon av hans bilar. Tjuvlarmet var på de hade rivit ner och rullat in i en matta Tjuvar är smarta Kram

Oma in der Stadt


2009-03-06 @ 18:24:44

Postat av: Marianne

Min lilla gosevovve. Han trivs bra här. Ikväll träffade vi på två gårdshundar som han fick leka med.


2009-03-06 @ 23:12:52

Postat av: Ritva

Scrapbooking är inget pyssel för mig.Har helt enkelt inte tid eller tålamod.Du, Druvan däremot är mycket duktig på det.


2009-03-07 @ 21:53:00


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0