Tårta idag igen....mums..!!


Här kommer ett mitt i natten inlägg....
kan ju ändå inte sova....hihihihi.....
Cattis har jobbat och är på väg hem nu, men hon råkade
glömma sin mobil här hemma och sms:en haglar in så
att jag hoppar högt varje gång när de kommer.
Dessutom ringde familjen från Argentina alldeles nyss och
ville gratta Cattis och typiskt nog hade hon inte hunnit hem ännu.


När jag tänker tillbaka på förra året vid samma tidpunkt som nu
så var det verkligen jobbigt, Cattis befann sig på andra sidan
jordklotet (Argentina) och firade sin 17-års dag medans vi var här och
längtade jättemycket efter att få krama om och kunna gratulera henne.
Men vi var aldrig oroliga för henne eftersom vi visste att hon var i väldigt
goda händer. Hennes familj i Argentina är guld värd !


Idag däremot har vi den stora fördelen att hon är hemma igen
och det känns så underbart 
Det är ju inte bara det att hon har födelsedag.....
Näeeee, hon fyller dessutom inget mindre än 18 !!!!
Men herregud......Vart tog tiden vägen..?!

GRATTIS gumman !!
Hoppas din dag blir som du har tänkt dig !






   För det är ingen vanlig dag idag
för det är Cattis födelsedag idag......
....Hurra Hurra Hurra....











GRATTISKRAMARNA
kommer från
Mamma & Pappa 






Kommentarer
Postat av: Marianne

Stora, varma, kärleksfulla grattiskramar från Marianne o Melker


2009-03-16 @ 07:51:55

Postat av: Farmor på stan

Tusen grattiskramar från en stolt farmor. Sköt om dej



Oma in der Stadt


2009-03-16 @ 09:01:46

Postat av: Mössan

Ett stort Grattis på födelsedagen!

Hoppas din dag är full av glada överraskningar.


2009-03-16 @ 14:17:28

Postat av: Mari

Grattis! 18år!!

Det var inte länge sedan din mamma berättade att hon var gravid. Många kramar


2009-03-16 @ 14:19:16

Postat av: Göteborg

Grattis!

Önskar att jag var hos dig och att jag även fick träffa Marcel. Ha en underbar födelsedag.


2009-03-16 @ 14:20:57

Postat av: Linda

Många GRATTISKRAMAR till Cattis!

Från Linda, Faycal o Joel.


2009-03-16 @ 19:09:27

Postat av: Anonym

Grattis Cattis

Önskar farbror Stephan och kusinerna Isac o Olle



Ps blev det en Porsche i present från mamma och pappa? eller gissade jag fel denna gång??


2009-03-16 @ 20:01:27

Postat av: Robin

Här kommer min andra kommentar på en dag... Men jag måste ju också gratulera min kusin när jag ändå titta förbi.

Så ett stort grattis Cathrine!


2009-03-16 @ 20:39:40

Postat av: Bir

Grattis Cattis!


2009-03-16 @ 21:31:46

Postat av: Ritva

Grattis Cattis från alla i Åkersberga.Presenten kommer som småningom.


2009-03-16 @ 21:42:33

Postat av: Cattis

tack saa jätte mycket till alla er som gratulerade mig paa min födelsedag!!! :) maaste säga att det känns lite overkligt fortfarande att jag faktiskt är 18 ;D men det ska jag väl staa ut med :D :D

maanga kramar

Cattis



ps: tyvärr blev det ingen porsche men istället en ballongresa =)


2009-03-17 @ 16:49:28


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0