Vem är på tur..?!


God morgon alla glada !!

Då var det dags för tårta nu igen...hehehe....
Vem är det som står för födelsedagskalaset idag månntro..?!






Jamen visst det är ju Robins födelsedag idag....
GRATTIS 19-åringen !!!!
(Herregud vart tog alla åren vägen...????)





Hoppas din födelsedag har börjat bra och att den
fortsätter i samma glada toner ;-)

Vi får äta tårta tillsammans när ni kommer till oss
....LÄNGTAR TILLS DESS !


Födelsedagskramar från oss i Tyskland !

Tjing tjingeling





Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis Robin önska Marianne o Melker


2009-03-15 @ 12:01:16

Postat av: Linda

Många GRATTISKRAMAR till Robin

från Linda, Faycal O Joel.

Vi ses snart.


2009-03-15 @ 12:11:23

Postat av: Farmor på stan

Robin jag grattar dej å din stora dag Kram



Oma in der Stadt


2009-03-15 @ 13:38:28

Postat av: Viggin

Grattis Robin! ;)

2009-03-15 @ 14:50:54

Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare!


2009-03-15 @ 21:17:45

Postat av: Bir

Jättefint grattiskort på min "lilla" son! Vilket jobb du lägger ner!

Till Linda. Det var vinst på trisslotten 25:- så jag tänker lösa in en ny lott i morgon.

Grattis Cattis. Hoppas du får en bra dag och att pengarna inte tog slut när papsen storhandlade TV m.m.

Sov gott!


2009-03-15 @ 23:42:36

Postat av: Vindruvan

Roligt att du gillar min design på B-Day-kortet, Gittan ;-)

Men vet du...jag e´ju knäpp....fast det vet vi ju sen förut..fniss!

Även om jag ägnar väldigt mycket tid att fixa med födelsedagskorten på datorn (för det går inte på en kvart) så får jag alltid dåligt samvete att jag inte har gjort ett handgjort kort och skickat det per post när någon av er fyller år...ja ja det är ännu en gång Druvan i ett nötskal.....


2009-03-16 @ 09:30:17

Postat av: Robin

Tack för alla gratulationer!

Vi ses som morsan antagligen har pratat om på påsklovet.


2009-03-16 @ 20:35:18


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0