Blöt om fötterna....





Dagen e´ nu igång......

Tobbe och jag har varit duktiga nu på morgonen
och pallrade oss iväg till simhallen.
Jag gjorde mina 40 längder som motsvarar 1 km....
för Tobbe vet jag inte riktigt hur det gick, han stod still och
vilade ibland när jag pustade förbi.....räknade du ens dina
egna längder eller hade du fullt upp att coacha mig??

Skööööönt var det i allafall !!
Därefter promenixade jag hem i det vackra vädret.
Medans Tobbe begav sig till jobbet som ligger ett stenkast
från simhallen.
Hur långt kan det vara att gå från hallen och hem, Tobbe??


Hur ser din dag ut idag......för den har väl börjat.....fniss....????


Kram / Druvan







Kommentarer
Postat av: Tobbe

4,5 km (inte vad jg simmade utan avstaandet fraan simhallen och hem)



Jo vi har ju vilorum paa jobbet.

Har legat daer och dragit mig fram till lunch.

Skall vael in daer igen och vila paa maten.

Kanske ska boerja laesa mailen sedan vid tvaa-tiden. och sedan aer det dag att gaa hem.

Hepp


2009-05-19 @ 12:50:31


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0