Vad var det som sprang förbi...???


I morse.......

Det fanns de som vände sig om och undrade vad i helsike
var det där som sprang förbi...........



Vad ser man när man vänder sig om för att kolla efter ???
Joooo......en BIG rumpa som kan göra vem som helst
sjösjuk i spåret..........stackars medresenärer !!!!



Jassååå ni undrar......
....vems rumpa ??
Det överlåter jag till eran egen fantasi......


Så här såg det ut från sidan i allafall.......




För att citera Orup i en av hans låt texter när målet
nåddes idag så lät det så här...

"Ingenting kan stoppa mig...
de kommer hitta mig som som död"

(Vilken låt är det ????)

Jäpp......så är det !!!
Kämpade tappert i morse och kom runt på 37 minuter,
det niiiii......en förbättring på en minut Tjoooohoooo !!
Tänk er själva att dra med sig DEN rumpan runt den
ca 5,5 km långa rundan utan att kollapsa.
Jaaa, respekt till mig själv, synd om mina medresenärer bara....



Dagens ord:

All förändring är möjlig.


Jaaa, eller hur ??

Dessa ord får avsluta det här inlägget.

Kramis / Druvan







Kommentarer
Postat av: Marianne

Men sådan tur då att det inte är vår Druva som måste dra runt på en sådan rumpa.


2009-05-07 @ 16:56:16

Postat av: Tobbe

Vilken tur,

Jag trodde det var jordbaevning i morse

Hepp


2009-05-07 @ 17:12:11

Postat av: Vindruvan

HAHAHAHAHAHAHAHAHA =)


2009-05-07 @ 17:25:00

Postat av: Ritva

Vad bra att du inte har förvandlats till vin eller en ingrediens i fruktsallad.

Det är bra att du mår bättre. Just nu är alla väl trötta,kallas vårtrötthet. Ta vara på små stunder och kom ihåg att livet består av dem. Vännerna finns kvar fast man inte jämt har kontakt med varandra.

Hur är det med tonårslivet? Här är det berg- och dalbana.


2009-05-07 @ 21:00:00

Postat av: Hanna

Underhållande :)

2009-05-07 @ 21:09:44


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0