Adventsmys i våra stugor....


Vi öppnar upp med den första bilden som damp ner i min
brevlåda väldigt snabbt efter mitt upprop.
Titta vilket fint arrangemang !
Vem kan det tillhöra månne ???




Rätt gissat !!
Gittan har varit kreativ.
Jättefint !!

Här har vi en till utomhusbild från Gittan & Co.



Inomhus är det minst lika fint, kolla bara.....



Tack Gittan för att du ville dela med dig av
erat adventsmys.

Från Norrköping åker vi raskt över till Stockholm
för nästa adventsmys i Hammarby sjöstad.
Där bor ju ingen mindre än våran Marianne.
Oj vad fint du har dekorerat din uteplats !!



Inomhus lyser det också vackert !! 



Från Stockholm far vi direkt neråt i landet....
vips ut i Europa och landar direkt i Tyskland, Aachen
för att vara exakt och där mina damer och herrar bor
ingen mindre än Marcel.
I Aachen äter man gärna printen....kolla i kexburken ! 



Adventskalendern är förberedd hemma hos Marcel.
Titta vad fiiint !!



Jag vill berätta att jag har världens bästa svärmor.
Häromdagen kom det ett överraskningspaket på posten
och i det låg den här fina julkappan till köksfönstret.
Tusen Tack Maj-Britt du är GULD värd !!
Visst blev det mysigt hemma hos Druvan ??



Här är samma fönster men lite mörkare ute.



Nu stressar min familj mig för vi ska mysa vidare
med hemmagjord glögg med tillbehör så jag får nu
tacka för mig och det kommer fler bilder senare.

Tjing !




Kommentarer
Postat av: Bir

Vad kul att få se hur alla har adventspyntat. Det känns nästan som om man har varit hemma hos alla på en liten titt.


2009-11-29 @ 18:41:53

Postat av: Mari

Oj, bäst jag ökar takten! Här är bara ljusstakarna uppe. Vad fint Ni har gjort.


2009-11-29 @ 19:51:39

Postat av: Linda

Det ser jättemysigt ut hos er allihopa. Själv har jag ägnat helgen till att flytta o hjälpa mamma, så jag har inte hunnit så långt här hemma ännu, men jag kanske skickar någon bild vartefter. Kramelikram.


2009-11-29 @ 21:10:59


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0