Adventspyssel



Oj oj i fredags fick jag snurren.....
Jag rotade runt i mitt pysselskåp, syns det ??
Tänkte att jag skulle pyssla ihop något till advent....
.....hmmmm.....men vad ???




Undrar vad ett rörigt bord betyder ??
En rörig Druva kanske ??

ok....det är som det brukar, rörigt i Druvans huvud.....
Stjärnan fick det bli.



Jag började med att klä in den med lite guldsnöre.
Därefter lade jag fram lite tänkbara pysselsaker
som skulle kunna passa till....

Då var det bara att sätta igång med det kreativa tänkandet då.
Häng mé.



Jag satt i godan ro och pysslade och plötsligt kom
oväntat besök hem till mig på fredagseftermiddagen.
Kul med pyssling, sa besöket, får jag hjälpa till ???
Javisst svarade jag.....
Rätt som det var så fanns det nyckelpigor precis överallt !!!
Kolla Marcels känsla inför advent......hehehe.....



Jag var inte lika nöjd med nyckelpigornas invasion,
ledsen Marcel, men lite fel årstid va´ !!!

Det här är mitt slutresultat !




Nååå, vad tycks ??




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Faktiskt snyggt även 'live'

Själv haaller jag mig undan, det blir bäst saa.

Hepp


2009-11-29 @ 12:25:22

Postat av: Marianne

Jättefint.

PS Har gjort en snabbinryckning till mamma nu på morgonen (utan närkontakt) med lite ät/drickbart, alvedon och antibiotika - lunginflammation och kanske influensa.


2009-11-29 @ 12:57:59

Postat av: Vindruvan

OJ !!!!

Det var INTE roligt att höra att Maj-Britt är sjuk, nu blev jag orolig här :-(

Var rädd om dig och krya på dig M-B så är du snart på benen igen !

Du vet att vi kan inte vara utan dig här på bloggen för länge....skynda dig att bli frisk !!

Massor med krya på dig kramar från Druvan med familj


2009-11-29 @ 17:06:57


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0