Grattis på födelsedagen =)


Jag har inte gjort något endaste inlägg här på bloggen i helgen,
tråkigt va´?? Jaaa jag vet.....
men det betyder inte att jag inte har varit här och kollat/arbetat.
Nej då, som ni ser så har det ju hänt en del förändring som jag
är väldigt glad över. Finns dock fler saker att finslipa på, men allt
är bättre än det förra tråkiga utseendet.
Hoppas att ni också gillar det ni ser.

Tusen Tack Tobbe för hjälpen du & jag är ett dreamteam !!
(du löser problematiken i kodandet, jag pekar och tycker till...hihihi)


Nu ska vi se vem det är som får äran att inviga den "nya" bloggen ?!?

Ahaaaa..... det verkar vara någon som firar födelsedag idag,
jamen det var ju passande.....






.....till ingen mindre än.......












STORT GRATTIS MARCEL
på födelsedagen önskar

Pia, Tobbe & Cattis


Hoppas att din dag blir fylld med trevliga överraskningar =)




Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS Marcel!!!


2009-11-16 @ 10:36:28

Postat av: Oma

Kramisar


2009-11-16 @ 11:29:07

Postat av: Mari

Gratttis till dig från oss i Sävedalen.

Druvan, ge honom en grattis kram från mig.


2009-11-16 @ 14:06:24

Postat av: Marianne

Grattiskramar från mig och Melker


2009-11-16 @ 15:06:45

Postat av: den, som har födelsedagen för fem mera minuter

hey... svenskarna !!



TACK SÅ JÄÄÄÄÄTTE MYCKET. Ni är verkligen jätte snella..



och hey, ja min dag var verkligen fylld med många och trevliga överraskningar!!



jag kommer att besöcker och tackar er , pia och tobbe, snart!!!



Nu måste jag gå till sängen, för jag är jättetrött - det är så, om man blir gammal ... :D:D



många kramisar från marcel


2009-11-16 @ 23:56:58

Postat av: Vindruvan

Det var roligt att höra att din födelsedag var lyckad, Marcel =)

Kram kram


2009-11-17 @ 14:47:22

Postat av: Oma

Hej Marcel det var bara hälften av mitt grattis som kom med men nu kommer många tusen gattis till dej från Cattis farmor. Vi ses.



Tusen kramisar från



Oma in der Stadt


2009-11-17 @ 15:54:24

Postat av: Bir

Grattis från oss på Nämndemansgatan hoppas du kommer hit o hälsar på snart.


2009-11-17 @ 20:24:44


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0