Julia fyller 18 idag......


I morse tog Cattis med sig den här tårtan till skolan för
att kalasa på. Självklart är hon inte ensam om att njuta av den,
nääääeee, det var ju ett gäng som skulle samlas för att sjunga.....

Undrar minsann VEM som fyller 18 ??






Ahaaaaa......
Nu vet vi, det är ju ingen mindre än Julia som fyller år.
Inte en dag för tidigt anser hon nog själv, eftersom hon ligger
efter alla andra i hennes vänskapskrets som för länge sen har
passerat 18. Nu blir det inga problem längre att ta sig in på diskoteken
för henne och det är ju en lättnad förstås.
Hoppas att du får ett mysigt födelsedagsfirande !








Inser att jag inte har några fräscha bilder på Julia, sorry,
de besitter Cattis i hennes dator förstås och hon är ju just nu
i skolan så henne kunde jag inte fråga....ähum är ju ute i sista
minuten som så många gånger förr. Men jag tror att dessa bilder
funkar också....en lite yngre variant av Julia bara.

Cattis fick också vá mé på ett hörn.





GRATTISKRAMARNA
kommer från Pia, Tobbe & Cattis








Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattiskramar från mig och Melker också.


2009-11-04 @ 17:01:29

Postat av: Linda

Grattis Julia!!!


2009-11-04 @ 17:10:57


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0