Lattjar med barnen....



Tillbaka i Norrköping igen....
Jag har redigerat lite bilder nu som ni gärna får ta del utav.
Det här är fortfarande samma dag som vi var i lekparken
och då ska ni veta att vi var inte framme med tåget på station
förrän ca 12.30 ungefär.
Det innebär som jag tidigare nämnde att man hinner med
oerhört mycket skoj när man lattjar med barn.
Lyx !




Här leker pappa Faycal och Joel med brandbilen.
De är fullt upptagna med att släcka elden så ingen
av dem har tid med moster Pia som står vid sidan om
med kameran i högsta beredskap och lockar med ett "smiiiile"



♫ Pojken i lådan....pojken i lådan.....
....vad har du för dig....sover du..... ♫
(Sjunga får ni minsann göra själva)





Här sitter mamma och myser med Jakob i famnen.
Undrar vad som roar henne så.
Vi kollar vart hennes blick har fastnat någonstans....

Jahaaaa.....
Nu förstår jag !

Bredvid henne runt soffbordet sitter vi, Joel o Cattis o Jag
och bakar fina kakor och figurer.





Vicken lycka du Cattis =)
Det var lääääääänge sen som du satt med en
härlig knådar deg i handen och skapade mästerverk....






Jag frågade Joel vad han ville att jag skulle baka.
- En krokodiiil, svarade han omgående utan att tänka efter.

Och vad gör väl moster Pia......
....om inte en KROKODIIIL.....




HERE IS THE......





.....and here is My lovely Mum and Meeee.....




Som ni ser är vi och leker av oss inne i Joels rum nu.
Det är fullt upp vill jag lova....2 barn att hålla reda på
det är inte helt lätt.....syns det ??

Fast jag ser mest lycklig ut så det var nog inte så
kämpigt när jag tänker efter.



Pingu är favoritfiguren.





Vänta Joel....
Sitt kvar i sängen så ska jag(Cattis) försöka
ta kort på oss båda två.


 


Öööööh Joel.....
Fastnade vi på bild nu ???
- Jaaa, jag tror det.


Jag avslutar den här underbara dagen
som vi tillbringade i Norrping med ett
unikt fotavtryck tillhörande The Prince....






åååh !! Hur gulligt som helst ju !

En fundering....
Tänk att Tobbe även har haft så här söta små
fötter en gång i tiden....och NU är de inte söta längre
utan bara STORA...storlek 45 eller nå´t....fniss !!

Jaaaa, passa på att gulla med barnen....tiden stannar liksom
aldrig upp, den formligen rusar fram.


Det var allt just nu .





Kommentarer
Postat av: Marianne

Så fina, fina bilder på fina, fina människor


2009-11-07 @ 21:14:24


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0