Life is too short......


Ska jag vara riktigt ärlig så hade jag en del ångest attackar
över min födelsedag, ville inte fylla år, fanns inget att glädjas
över, ville heller inte stå i centrum.....ja kort och gott känslan
var att vi struntar i hela kalaset........
jaaa jag erkänner att jag är nog ute på lite hal is för tillfället.
........MEN som tur är var min familj av en helt annan mening.
De är verkligen  värda.

TACK TUSEN TACK jag hade en alldeles underbar
födelsedag tack vare er !!

Det var precis den glädjen som behövdes lockas fram hos mig.
Kändes skööönt att hitta tillbaka till mig själv för ett tag.




Här står jag alltså redo att bege mig ut för att shoppa igår.
Jaaa jag ville verkligen göra det på min födelsedag eftersom
jag visste att jag skulle ha med mig jättebra smakråd i affären.
Tobbe är ju annars inte hemma i veckorna och Cattis har oftast
fullt upp med annat.....så igår var ju en perfekt dag att välja.
Cattis och Tobbe var helt suveräna med att hjälpa mig att hitta
min jättefina födelsedagspresent. Engagerade till tusen var de.

En av mina jättefina födelsedagspresenter bestod i ett träningsset
som jag kan ha utomhus även när det är kallt och blåsigt ute.
Det är ju kanonbra för nu har jag ingen bra ursäkt att komma med
längre att slippa bege mig ut i spåret när det blåser småspik ute.....
nääääe just det......bara att snöra på sig joggingpjuxen och gilla läget.




Slimmad byxa, undertröja och vindjacka.

Har testat halva setet i spåret redan idag, det var för varmt
ute för att ha undertröjan på mig, men resten hade jag och
det funkade jättebra.....längtar redan till nästa gång.

Jag har fler bilder att lägga upp från igår, men det tar lite tid
att fixa dem så ni får ha lite tålamod som alltid.


Ha en fortsatt skön söndagskväll !!

Kram / Vindruvan








Kommentarer
Postat av: Mari

Gott att du hade en toppen födelsedag!

Hoppas tårtan var god!


2009-10-11 @ 21:45:15

Postat av: Marianne

Är så avunds på dig för att du blir så bra på alla kort.


2009-10-11 @ 23:14:55

Postat av: Vindruvan

Jaa tårtan var jättegod, hade ju fixat den själv, kan ju inte bli annat än kalas...fniss !



Jag blir INTE bra på alla kort, men jag visar bara de som är respektabla.....ahaaaa.....där var hemligheten. Kul iaf att du tycker att jag ser ok ut.



Kramis


2009-10-12 @ 15:45:10


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0