TACK !!



Här kommer en liten kort hälsning från eran egen "lilla" Druva........

TACK snälla alla söta rara för alla era fina födelsedagshälsningar
till mig idag, det gör mig riktigt varm om hjärtat
 



Jag har inte tid att lägga upp fler bilder just nu för vi ska
ut på restaurang alldeles strax.
Det har ju varit fullt ös medvetslös idag....härligt när man känner
att man lever.

Här kommer iallafall ett dagsaktuellt leende från mig till er alla.
 En sak till.....
I´m......



....jaaaaa, eller hur ??
.....hehehe.....




Ha en skön lördagskväll så ses vi imorr´n igen !





/ Druvan






Kommentarer
Postat av: Linda

Så ska det se ut!!! Mycket bättre en den risiga gubben i ditt förrförra inlägg. 4-ever young.

Hoppas ni får en trevlig restaurangvistelse!!!

KRAMELIKRAM


2009-10-10 @ 19:43:53

Postat av: Bir

Grattis! Hoppas du har en bra kväll!


2009-10-10 @ 21:36:17

Postat av: Från Sundbyberg

Grattis från



Stephan isak o Olle


2009-10-10 @ 21:59:18

Postat av: Marianne

Snygging!


2009-10-11 @ 12:07:38

Postat av: Ritva

Stort grattis från alla i Berga. Stefan tackar för gratulationerna 2/10.

Hösten har kommit och med det tröttheten. Vill helst bara sova och sova. Därmed har även datan fått sova.

Igår hade vi besök av Uffe o Ulrika med barnen. Då sov jag inte.

Bamse kramar från oss alla.


2009-10-11 @ 18:39:16


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0