Grattis Pappa =)


Idag är en alldeles speciell dag =)
....och jag är som vanligt på fel plats vid fel tidpunkt
Najaa, det är så det är helt enkelt, får lov att gilla läget bara.


Varför det är en speciell dag..??
Joooooooo........
.......min pappa fyller ju år idag    




Jättestort GRATTIS kära Pappa, Svärfar och Morfar


Hoppas du får en trevlig födelsedag och duuuuu......ät ett par
bitar tårta extra för oss i det tyska landet också, det vore kalas !







Bamsekramar och Grattis hälsningar
från
Pia, Tobbe & Cattis  





Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Hejsan Grattis från mej också här i Stockholm Ha det bra önskar Maj-Brittt.


URL: http:///
2009-09-22 @ 12:43:58

Postat av: Marianne

Grattis från mig med och vlket fint foto.


2009-09-22 @ 13:38:00

Postat av: Vindruvan

Tack för eran fina omtanke !

Kram Druvan


2009-09-22 @ 14:08:00

Postat av: Linda

STORA GRATTISKRAMAR I MASSOR TILL MIN KÄRA PAPPA.

I LOVE YOU!!!/Linda.


2009-09-22 @ 16:48:36


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0