Lilla Jakobs födelsedag...



Tjooooohooooooo idag är en underbar dag !!!!


Jag har blivit moster igen










Jag har pratat med både Faycal och Linda nu
på morgonen och alla mår prima ballerina.

Allt gick som sagt jättebra, för att inte tala om snabbt...
Linda hann aldrig få ryggmärgsbedövningen ens,
3 krystningar och plupp så kom lilla Jakob till världen.
Han föddes den 14 september 01.56 och vägde 3720 g och var 51 cm lång.
Jakob är en kopia utav Joel som han såg ut när han föddes.
Ska bli spännande att höra hur Joel kommer att hantera det här
med att få ett syskon. Själv tror jag att det kommer att gå jättebra
eftersom han gärna vill hjälpa till med allt och att han är så förståndig,
MEN naturligtvis kommer det att förekomma avundssjuka när han inte
kan få all uppmärksamhet längre. Jaaa, spännande som sagt.....


VÄLKOMMEN till världen säger vi då
och ett jättestort GRATTIS till hela familjen.
Kramis till er alla, men mest till storebror Joel från
hans moster Pia !


Jag har ännu inga bilder på den lyckliga familjen, men det kommer
väl snart, hoppas jag....hihihi.....


Livet är väl bra härligt.....
.....är det någon som har påstått något annat
  ??


Tjing på er / Druvan








Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh så kul.

Välkommen till världen lille Jakob.

Grattis till Joel som nu är storebror

och

Grattis till Linda och Faycal som nu är två-barnsföräldrar.


2009-09-14 @ 10:43:22

Postat av: Mari

ÅÅHH, vad roligt!

Grattis till alla i familjen!

Gott att alla mår bra!

oj, jag riktigt ryser, vilken glädjande nyhet.


2009-09-14 @ 14:20:00

Postat av: marcel =)

vad kul!!

grattis till alla...

kram


2009-09-15 @ 13:51:38

Postat av: Farmor på stan

Grattis alla det blev vad jag trodde en liten kille snart har ni ett hellt fotbollslag.



Kramisar Oma in der Stadt


URL: http:///
2009-09-15 @ 17:52:15

Postat av: Ritva

Grattis till hela familjen.

Jag har haft STORA problem med datorn. Först slog åskan ned i modemet.Det tog 10dagar att få ny och ytterligare dagar att få allt att fungera. Och sedan tänker jag sticka till Köpenhamn på fredag med maken. Mormor får hålla ordning i huset...


2009-09-15 @ 22:04:42

Postat av: Linda

Tack allihopa för era gratulationer!!! Vi kom hem igår & alla mår bra. Joel är världens snällaste o duktigaste storebror än så länge. Han vill så gärna hjälpa till med blöjbyten m.m Jakob är en snäll lillebror som inte säger så mycket än. Han sover mycket & jag får väcka honom var tredje timma o påminna honom om att det är dax att äta. Så än så länge är det väldigt lugnt, men man vet aldrig vad som komma skall. Kramelikram.


2009-09-16 @ 18:25:11


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0