Take a walk.....


Tobbe är nu på väg för att hämta hem ett gäng
med "italienska tjejer" från flygplatsen.
Jag fick ju som vanligt inte plats i bilen så då
tänkte jag utnyttja tiden (maten är ju redan förberedd)
med ett walkingpass

 

i Wurmtal istället. Det var ju ett bra tag sen sist så det
kommer inte att sitta ivägen.
Är ju bra för både kropp och knopp som ni vet.
Det är alltså inte bara här hemma som det behöver rensas...
....näääee då, rensa valnöten står näst på tur
och har jag riktigt flyt så kanske kroppen rensas
på en del fett också, Det vore ju att slå två
flugor i samma smäll.....jaaaa eller hur ?



Vi hörs !!




Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Undrar vad det blir för god mat.

P.S. Jag som hade hoppats på ytterligare en kusin till barna.


2009-09-05 @ 19:17:29

Postat av: Marianne

Ja jag undrar också på att få veta vad det blev för gott att äta.

Undrar också hur Rom var. Du får skriva en liten resumé Cathrine för jag har aldrig varit där. Bara till Florens.


2009-09-06 @ 09:57:17

Postat av: Vindruvan

oj jisses, glömde ju berätta vad vi åt för mat...jag hade faktiskt använt mig av ett jättegott recept som ursprungligen kommer från dig, Gittan, det blev "Gittans köttfärspaj" med en god grönsallad till....mmmh gott !!


2009-09-07 @ 13:10:18


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0