Walking....







......jaaaaa gör det du med, det är hur skönt som helst
för både kropp och knopp =)

I allafall har jag börjat min söndag ute i Wurmtal.
Medans många satt i kyrkbänkarna och tryckte
så var jag på "kyrk-möte" bland skogens alla djur,
det var riktigt underbart !
Sommarkänsla men ändå så där skön luft att andas
som bara hösten kan erbjuda.

Det var skönt att få rensa kroppen och få en energikick.

Tobbe har som bekant problem med sin hälsena så han var
inte med mig och Cattis är på flyguppvisning tillsammans
med Marcel och hans styvpappa.
Så jag fick ju "walka" själv,
har man bestämt sig att röra på fläsket så har man,
ensam eller i sällskap det spelar mindre roll,
huvudsaken att man gör slag i saken för man mår ju som bekant
prima ballerina efteråt.


Har ni lust kan ni ju alltid kolla in länken som har med flygshowen att göra.

http://www.sanicole.com/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=92


Det är en härlig dag som står framför oss.....
....ta vara på den och var rädda om varandra !!!!

Kram / Druvan









Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad kul med en tjej som pilot på flyguppvisningen. Det hör väl inte till vanligheterna.



Tobbe kan låna ett par klackskor av dig så går det lättare att gå. Pröva får du se Tobbe.


2009-09-20 @ 19:21:39


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0