Abitur i sikte....


Här kommer dagens bilder....

Cattis sitter och njuter i solens strålar.....




.....jaaaa, eller också inte.....





...det är väl mer som så att hon försöker göra det bästa av
situationen....hon skriver fysik imorgon och då är det ju skönt
att kunna tanka solenergi samtidigt som hon pluggar för fullt.

Du är helt enkelt jätteduktig Cattis !!!!
Jag tror inte att det är många som skulle ha orkat med att
ta sig igenom det tyska skolsystemet så bra som du faktiskt
gör det gumman.
RESPEKT !!!!!!

Passar på att önska dig lycka till i morgon...puss på dig min skatt !!!




Kommentarer
Postat av: Bir

Det tyska skolsystemet hade jag aldrig klarat, men i förrgår var jag ledig och satt halvnaken i baden baden och solade en stund SKÖNT!


2010-04-28 @ 18:39:41

Postat av: Marianne

Håller tummarna hela dagen.


2010-04-29 @ 12:42:44


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0