MARATON


Hej Alla BloggLäsare

Ville bara berätta att jag (Tobbe) är inte hemma.
Näe, jag är borta.
Ok, ibland kan man vara borta fast man är hemma,
om ni förstår vad jag menar.

Nu är jag borta på riktigt.
Inte så långt borta, i Nuernberg.
Här har vi också snö och minus 6 grader

Nu var det inte det jag ville berätta.
Nä jag tänkte berätta att innan jag åkte ner till N-berg
så deltog jag i ett MARATON-lopp
Det ni. Betalade till och med för att delta.
17 Euro.
Hela summan gick oavkortat till jordbävningsoffren på HAITI.

Hur kan man delta i ett MARATON-lopp mitt i vintern i Aachen ?
är det inte kallt tänker ni ?

Inte så farligt för det hölls i gångarna på TIVOLI,
Aachens nya hemma-arena i fotboll.

Se på bilderna nedan.

Här är jag innan, ser ganska glad ut eller hur ?

 

 

Här är jag, efter. Lite trött kanske men helt OK, orkar ju stå upp.

 

 



Här är jag under loppet

 

Just det, MARATON-klippning,
vad trodde ni det var för sorts MARATON-lopp ?

Detta MARATON-loppet passade mig som handsken.
25 frisörer som klippte från klockan 08:00 till 20:00
Jobbigast var att köa.

Hepp




Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Hahaha....Klockrent...."Ibland kan man vara borta fast man är hemma"....den beskrivning stämmer in på mig riktigt bra....HAHAHA....Hade svårt att sluta skratta när jag läste den, kände mig lite träffat kan man säga.


2010-02-10 @ 21:48:27

Postat av: Anonym

hahahahahah :) vilken ansträngande marathon du deltog i pappa =) Det är ju i alla fall bra för hälsan...och fin blev du ocksaa dessutom=))

Saknar dig!!

Pussar o kramisar


2010-02-11 @ 13:19:30


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0