Badrumstaket


Igår tog Tobbe fram kofoten och gick brutalt fram med den
i badrumstaket.
Fanns inget att vara rädd om utan det stod förstöra i pannan
på honom....hehehe....äntligen !
Det betyder alltså att vi inte ska använda gipsskivorna
på nytt. Näeee, bort med det gamla, in med det nya.




Det här är bara en bråkdel av gipssivorna i
förstört tillstånd.
Gissa att hela badrummet såg ut som en krittillverkningsfabrik
när han höll på att riva ner taket.



Taket ser inte så snyggt ut, men nu är det fritt från gipsplattorna.



Detta fixade 'Byggare-Tobb' igår.....
.....idag ser det inte lika jobbigt ut.....
...eller hur Tobban ????



En kopp kaffe och löst hängbiljett på dörrposten....
Oj oj...hur ska detta sluta ???



Jag sticker ut och skottar nu.
Ingen bra förutsättning för min rygg förstås, men min kära man
kan ju inte var på 2 ställen samtidigt.
DET SNÖAR.....och det har SNÖAT så det ligger mycket
SNÖ på uppfarten våran.
Jisses, vilken vit snöskrud landskapet har förvandlas till.




Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Jag fick inte gå ut och skotta, så det innebär att vi blir insnöade här hos oss.


2010-01-09 @ 14:06:22

Postat av: Marianne F

Då kan ni ha det riktigt mysigt hemma. Bara ni två.


2010-01-09 @ 14:40:33

Postat av: Maj-Britt

Hejsan svejsan Hade telefon från min kusin som bor utanför Dorotea Dom hade haft 37 ggr.men i dag var det nästan töväder bara 15ggr kallt. sedan ringde Sonja från Finneby ni vet vilka som bor där Min kusin Kjell han dog i torsdags.Ni ska ha det bra och sköt om dej Pia.Vad sätter ni för material i taket nu?



15ggr i Stockholm



Maj-Britt


2010-01-09 @ 15:52:28

Postat av: Maj-Britt

PS vad läser Torbjörn Är det porrtidning eller vad?

ds


2010-01-09 @ 15:57:39

Postat av: Tobbe

Men Mamma,

Vad har du för fantasi ?!!?

Är det det som ligger i högar under din säng ?

Hepp


2010-01-09 @ 17:23:32

Postat av: Marianne F

Jag tyckte att det såg ut som tipskuponger.


2010-01-09 @ 18:02:38

Postat av: Maj-Britt

Men Torbjörn är jag avslöjad nu Nu får du sluta och jobba ta hand om Pia.



Tusen kramisar Oma


2010-01-09 @ 21:15:00

Postat av: Vindruvan

Nej då det är varken porrtidning eller tipskuponger som han har i handen.

Han läser ju beskrivningen på panelen ser ni väl....hehehe...!!!


2010-01-10 @ 11:55:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0