Tips på en perfekt plattång...


Nu ska jag promenera iväg för att ta hand
om mig själv som det så vackert heter.
Har ju lite svårt att sätta mig själv i första
rummet, men jag har insett att det är viktigt
att även jag mår bra....så jag jobbar på det.
Jag mår som bäst när jag har möjlighet att röra
på kroppen, det är ju inte alltid den funkar, men
när den gör det så måste jag passa på.

Har packat ryggsäcken med diverse prylar som
behövs när simhallen står på agendan.

Den här till exempel den kan jag knappast vara utan nu....





Den är kalasbra.
Remingtons "Wet 2 straight" plattång.
Precis som namnet låter så kan man använda
den på blött hår, passar ju perfekt när man kommer
ut från ombyteskabinen och vill ha torrt och platt hår
på samma gång.
Fick den i julklapp av min gulliga familj, puss på er !


Näeee, nu väntar bassängen på mig.....

 

Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Anonym


2010-01-28 @ 11:44:22

Postat av: Anonym

SMHI skrev att det kunde komma 10-15 centimeter snö, det var nog tryckfel kan jag tänka mig, för det ser ut som det har kommit 10-15 decimeter!!!

Dagens NT: Lantbrevbärare tar sig inte fram

pga snön.


2010-01-28 @ 11:48:31

Postat av: Vindruvan

Oj oj oj är ni insnöade i Norrköping nu då eller kan man ta sig ut ???


2010-01-28 @ 12:26:28


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0