----------> München


Nu är han avslöjad min käre man !!!!!!
Här går man omkring och tror att han har det jobbigt
när han är iväg på tjänsteresa. Han kommer ofta hem
och klagar över sin situation, och jag har tyckt synd om honom.
MEN........
...idag har jag minsann sett hur det egentligen är.
Så här är det.......
Kolla bilderna.......
Dessutom finns det pool, whirlpool,bastu och fitnessrum
på hotellet så någon nöd på min man går det verkligen inte.
Titta även på hemsidan nedan.









http://www.eurostarsgrandcentral.com/

Resan gick jättebra.
När vi kom fram checkade vi in och lämnade in
packningen på rummet, packade badsakerna i väskan
och begav oss genast till whirlpoolen och poolen för att
njuta lite efter ca 65 mils (650 km) bilkånkande.
Häääääääärligt !!!!!! 
Jag känner mig som en riktig lyxhustru.

Himlars jag tror jag är i himmelriket.....
....vicka sköna sängar.....
....snart snarkar vi gott....natti natti !!!




Kommentarer
Postat av: Marianne

Tjusigt värre!


2010-03-22 @ 17:03:22

Postat av: Ritva

jag är inte försvunnen.Har enkelt för mycket att göra för att hinna sätta mig vid datan.

Grattis till Cattis efterskott.

Imorgon är jag i Genevé och möter värmen.


2010-03-23 @ 21:10:36

Postat av: Vindruvan

Värmen finns även i München....'Sommar' var det igår och det kommer att bli lika varmt idag...hehehe...

Hoppas att du får det härligt i Genevé Ritva =)



Jag håller på med ett inlägg till bloggen men jag hinner ju inte fixa färdigt....i eftermiddag hoppas jag hinna lägga upp lite bilder från gårdagen, men nu måste jag sticka...har fullt upp som lyxhustru liksom ;-)



Tjingeling


2010-03-24 @ 09:38:37

Postat av: Maj-Britt

Hej Pia du är värd att vara lyxhustru hur mycket som helst



Tusen kramar och vila dej så myyyycket som helst.



Kramar från svärmor.


2010-03-24 @ 18:52:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0