För 19 år sedan.....


....var jag inte särskilt kaxig.
De sa åt mig att jag var tvungen att krysta annars
var det sugklocka som gällde.
Bara ordet höll ju på att skrämma 'skiten' ur mig så
det var ju bara att skärpa till sig en smula och göra
som jag var tillsagd.
......och ut kommer det underbaraste man kan tänka sig.
Vår söta lilla dotter......

Här är den allra första bilden på Cathrine då hon är alldeles
nyfödd.




Hon ser ut som en liten docka.
Söööööötnos !!!
Jag blir alldeles varm i hjärtat  






Precis hemkommen från KK.


Jaaaaa......det här var för 19 år sedan......
....en liten nostalgitripp så här på morgonen.

Varför denna lilla tripp då då ????
Jooooooo..............
Nu har hon blivit en aning större.....hehehe......

......OCH det är Cattis födelsedag idag
Det måste firas....tjoooohooooo !!!!!




STORT GRATTIS gumman !!!!!!





önskar dina stolta föräldrar.






Kommentarer
Postat av: Marianne

Stort, stort Grattis från faster Marianne och lilla "kusinen Melker" och jag lovar att kusinen, tillika gudfar Jens (som är i Falun och gör sitt första arbete som egenföretagare) instämmer i hyllningssången för 19-åringen: Ja må hon leva, ja må hon leva...


2010-03-16 @ 09:26:09

Postat av: Maj-Britt

Jag håller med på att den lilla flickan var den sötasde jag sett som en liten docka. och när hon var på desneland klädd i söta jeans kortisar jag tror det var 4 år senare var jätteaöt. och når hon var i paris då var hon fin. Så kan jag hålla på länge.



Grattis Cathrine



Tusen kramar och grattis



önskar farmor


2010-03-16 @ 09:52:53

Postat av: Maj-Britt

Förlåt Cattis så jag har stavat fel i förra grattis loggsvarat jag ser så dåligt jag måste titta i förstoringglas innan jag sänder iväg det. Kramis Farmor



innan jag sänder iväg .


2010-03-16 @ 11:13:25

Postat av: Mössan



Söt var du när du föddes. Nu är du ännu sötare och smart! Ett stort GRATTIS till dig på din födelsedag!

Önskar dig en riktigt fin dag.

Många kramar

Mari, Mats och Embla


2010-03-16 @ 13:58:17

Postat av: Linda

Grattis Cattis!!!


2010-03-16 @ 15:49:49

Postat av: Bir

Jättemånga grattiskramar från oss på Nämndemansgatan.


2010-03-16 @ 17:46:04

Postat av: Släkten från Sunbyberg

Grattit Cattis önskar Farbror Stephan och kusinerna Isak o Olle


2010-03-16 @ 18:41:59

Postat av: Vindruvan

Cattis hälsar till er alla och tackar för uppvaktningen. Hon är inte så kartig för tillfället, hon mår skit för att inte tala om Marcel stackarn som även han hamnade i sjuksängen.



I morse var allt frid och fröjd vid uppvaktningen och mitt i engelska referatet som Cattis höll slog det till i magen. Referatet kunde hon dock hålla färdigt och hon gjorde det bra men sen var det som att trycka på en knapp. Inte kul alls!



Cattis blev i allafall lite uppmuntrad nu när jag visade henne era gulliga grattis hälsningar.




2010-03-16 @ 19:10:43

Postat av: marcel

hej alla svenskarna, ni tvaa stolta föreldrenar och en speciel hej till min cattis!!

jag ocksaa hade tänkt att dagen vuore vara annat (det betyder: fyra, sjunga och äta och bara njuta av tiden...); men tyvärr har vi inte fyrat, sjungat och bara ätit ganska lite. men maaten var verkligen kalla oss gott!!

vad jag kann säga är att vi kommer att fyra din födelsedag efter snart! och jag hoppas att ni haalla med mig när jag säga att man fyra inte med kalenden men med hjärtat!!



Jag ocksaa är stolt; jag är stolt att jag faa nämna dig min flickvän!! och jag tycker best om att ödet ville att vi träffas igen...



kram...


2010-03-16 @ 22:07:59

Postat av: Marianne

Åh vad gulligt skrivet av dig Marcel. Jag lovar dig att hela Cathrines släkt håller med mig när jag säger att vi är glada för att hon får kalla dig sin pojkvän. Måtte ni leva lyckliga i alla era dar.


2010-03-16 @ 22:29:47


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0