Namnsdags'barn'


Jag har inte bloggat på ett tag nu, har inte haft någon större lust
till det, men idag känns det bra att gå in här och göra ett inlägg.
För det är inte vilken dag som helst....näeeeee.... min älskling
har ju namnsdag och det måste naturligtvis uppmärksammas.

GRATTIS på namnsdagen Tobbe 

Hoppas din dag blir en bra dag var du nu än befinner dig i världen.
Jag vet ju förstås var du är, MEN inte bloggläsarna....undrar när din
frågetävling dyker upp.....väntar med spänning ;-)

Puss & Kram






Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tackar,

had ingen aaaaning om detta.

Inte fick jag frukos paa saengen idag :-(


2010-03-09 @ 08:43:42

Postat av: Vindruvan

Stackars dig !!! Hade du varit hemma så hade det blivit frukost på sängen ;-)


2010-03-09 @ 08:56:57

Postat av: Marianne

Grattis lillebror


2010-03-09 @ 09:05:37

Postat av: Linda

Grattis Tobban!!!


2010-03-09 @ 10:01:25


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0